E-Mail Pazarlama NS Kaydı Ekleme İşlemleri Çok Kolay..
Güncel Dokümanlar
E-Mail Pazarlama Doğum Günü Gönderimi
Sendmail müşterilerine yaptıkları gönderimler de %90 inbox oranı sağlamaktadır.
E-Mail Pazarlama Rapor Okuma İşlemleri Çok Kolay..
Mevcut potansiyel müşterilerinize, toplu mesaj göndererek, etkinlik, bilgi ve reklam mesajlarınızı anında iletebildiğiniz yazılım sistemidir.
Toplu SMS altyapısı tekil ve çoğul SMS gönderimlerini desteklemektedir.
Mail Pazarlama Otomasyonu API Entegrasyonu makalesinde yaptığımız satın alma otomasyon programına ilaveten satın alan kişilere aldıkları hizmetin süresinin son 1 ay içerisinde dolacağını haber veren pazarlama otomasyonu programı gerçekleştirelim.
API entegrasyonu nedir, kim, ne zaman kullanır ? Mail pazarlama otomasyonu nedir, ne işe yarar? Aşama aşama pazarlama otomasyonu entegrasyonu
E-Mail Marketing Kredi Kazanma
Toplu mail gönderimleriniz de Bayram'a kadar %10 indirim.
E-Mail pazarlamanız için ücretsiz tasarımlar
E-Mail tasarımı yapmak artık çok kolay.
E-Mail pazarlama mailing hazırlamak çok kolay.
E-Mail pazarlama mail gönderilerinizin rapor kontrolü.
Toplu mail gönderimlerinizi ileriki bir tarihe ayarlayarak gönderebilirsiniz.
E-mail dijital pazarlama hesabınız içerisine kolaylıkla maili yanıtlamayanların listesini filtreleyebilirsiniz.
Toplu mail hesabınız içerisine kolaylıkla maili tıklayanların listesini filtreleyebilirsiniz.
Sendmail hesabınız içerisine kolaylıkla maili açanların listesini filtreleyebilirsiniz.
Arkadaşlarınızı sendmaile davet edin, onlarda kazansın sizde kazanın!
Sendmail panelinde hazırladığınız mailingin altına sizin için hazırladığımız paylaş butonunu ekleyin!
Sendmail'in Bu Özelliğini Kullanmak için Maili Yanıtlamanız veya Bizi Aramanız Yeterli!
Toplu e-mail gönderimlerinin yükseliş gösterdiği günümüz dijital dünyasında kullanıcıların aldığı e-mailleri denetleyen Spam Sunucularının da güvenlik kalkanlarını üst seviyeye çıkardıklarını söyleyebiliriz. Alıcıların doğru ve ilgili içerikleri almasını hedefleyen bu sunucuların ağına takılmak hiç de zor değil.
Müşterilerine mail atanların genel olarak karşılaştığı iki e-mail pazarlama terimi ve bunun sebepleri merak edilir. Hard bounce sürekli veya kalıcı yansıma, soft bounce ise geçici yansıma olarak Türkçeye çevrilir.
1. adım: En önce niçin toplu mail gönderim yapmak istediğinizi netleştirmelisiniz. Bununla ilgili 'Niçin toplu mail göndermelisiniz' isimli makalemizi inceleyebilirsiniz. 2. adım: Bülteninizi güzelce hazırlamalısınız. Bakınız: İyi bir bülten hazırlamanın 5 adımı
İyi kurgulayın; Bunu en başta kurgulamanız gerekiyor. Sitenize üye olan ya da e-mail listenize e-mail adresini bırakan insanlardan hangi bilgileri almanız gerekiyor.
1. adım: Şu andan itibaren profesyonel firmalardan size ulaşan mailleri arşivleyiniz. Bazıları sadece üyelerine gönderdiği için o sitelere üye olunuz. Böylece düzenli olarak onlardan size mail gelecektir.
Bir linke tıkladığınızda gittiğiniz sayfanın tıkladığınız linkle ilgili bir sayfa olmasını beklersiniz. Yani anyaya tıklayıp konyaya gitmek canınızı sıkacaktır. İşte landing page, tıklanıldığında gidilen sayfanın ilgili sayfa olmasını ifade ediyor.