TOPLU ELEKTRONİK POSTA GÖNDERİM
HİZMETİ SÖZLEŞMESİ
İşbu sözleşme Tantavi Mah. Menteşoğlu Cad., Terra Plaza No:25, 34764
Ümraniye / İstanbul adresinde mukim Fins Bilişim Hizm. San. ve Tic. Ltd. Şti (işbu sözleşmede
bundan sonra SendMail olarak anılacaktır)
İle
.......................................................adresinde mukim
............................................... (işbu sözleşmede bundan sonra Müşteri
olarak anılacaktır)
Arasında aşağıdaki hüküm ve koşullar çerçevesinde
düzenlenmiştir.
GİRİŞ:
SendMail, kullanıcılarına ürünlerini ve hizmetlerini geniş kitlelere tanıtabilmeleri için
toplu elektronik posta gönderimi altyapısı sunmaktadır.
Bu bağlamda SendMail 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun’a
uygun olarak elde edilmiş elektronik posta veritabanlarının yürürlükteki mevzuata
uygun olarak gönderilmesi için gerekli altyapı hizmetini verir.
SendMail altyapısı kitlelere izinsiz (spam) elektronik posta gönderilmesi için
kullanılamaz. Müşteri SendMail sistemine üye olurken, “Sözleşmeyi okudum ve
şartları kabul ediyorum.” kutucuğunu işaretlemekle işbu sözleşmenin tüm hüküm
ve koşullarını kabul etmiş sayılır.
1.TARAFLARIN HAKLARI VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
1.1 SendMail 6563 sayılı Kanun kapsamında
izin alınarak toplanmış elektronik posta adreslerine, duyuru, haber, kampanya v.b. içeriklere
sahip elektronik posta gönderilmesi için gerekli altyapıyı sağlamayı Müşteri’ye
taahhüt eder.
Müşteri, gönderilen elektronik posta mesajlarının 6563 sayılı Kanun kapsamında
izinli olarak ve MÜŞTERİ tarafından önceden izin alınarak toplanmış veritabanlarına gönderileceğini,
Kanun’a aykırılık veya yürürlükteki mevzuata aykırılık, kişilik haklarına
saldırı, haksız rekabet, marka haklarına ve fikri ve sınai haklara tecavüz,
ayrımcılık ve sair hukuka aykırılıkların bulunduğu iddiasıyla yapılacak başvuruların, açılacak
davaların ve sair yasal yaptırımların tek muhatabının Müşteri olduğunu, SendMail’in
sadece bir altyapı sağlama hizmeti verdiğini, elektronik posta mesajlarının gönderileceği
veritabanlarının oluşturulmasına veya elektronik posta mesajlarının içeriğine doğrudan
veya dolaylı olarak herhangi bir şekilde katkında bulunmadığını, SendMail’in herhangi bir
şekilde zarara uğraması durumunda SendMail’in bu zararlarını tazmin etmeyi, ayrıca
SendMail’in bu tür hukuka aykırılıklar gerçekleştiren Müşteri
hesabını önceden bildirimde bulunmadan kapatabileceğini, bu nedenle SendMail’den
herhangi bir talep hakkının olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.2 Müşteri, herhangi bir nedenle oluşabilecek
sorunlar sebebiyle gönderim yapılamaması, yanlış veya eksik gönderim yapılması gibi
konularda SendMail’in ihmal ve kusurundan kaynaklanan sebepler dışında, gönderilen
bilgilerin elektronik posta adreslerine yanlış veya eksik gönderilmesinden veya mesajları
alan kişiye isteği dışında gönderilmiş olmasından SendMail’in hiçbir
sorumluluğu bulunmadığını, SendMail’in mesajların alıcılar tarafından okunmasını sağlama
veya elektronik posta kutularının “gelen” kısmına düşürülmesi yönünde
bir taahhüdünün olmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.3 Gönderilen tüm elektronik posta
mesajlarının büyüklükleri SendMail tarafından ölçümlendirilir.
SendMail elektronik posta gönderim sayısına bir sınır koymamaktadır, ancak gönderilecek
dosya boyutunun 2048 KB (Kilobyte)’ı geçmemesi gerekmektedir. Aksi durumda sistemin
elektronik posta mesajını göndermemesi nedeniyle Müşteri para iadesi ve sair bir
talepte bulunamaz.
1.4 SendMail bir hesabın, kendi takdirine göre
belirleyeceği bir zamandan beri kullanılmadığını ve hizmetler için herhangi bir ödeme
yapılmadığını tespit etmesi durumunda bu hesabı kapatma hakkını saklı tutar.
1.5 Müşteri, SendMail tarafından verilen
hizmetlerin elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetlerden olması nedeniyle Mesafeli
Satışlara Dair Yönetmelik’in 7/4(f) maddesi gereğince cayma hakkının bulunmadığını ve
cayma hakkını kullandığından bahisle ödediği miktarın iadesini talep edemeyeceğini kabul,
beyan ve taahhüt eder.
1.6 Müşteri gönderilen elektronik posa
mesajlarının içeriğinde kullanılan karakterlerin ISO 8859-9.standartlarını karşılamaması
nedeniyle alıcılara eksik, anlamsız, karmaşık vs surette okunamayacak şekilde iletilmesinden
dolayı SendMail’in herhangi bir sorumluluğunun olmadığını, içerikler ve içerikte
kullanılan yazı karakterleri, görseller ve sair unsurlarla ilgili sorumluluğun kendisine
ait olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.7 MÜŞTERİ, mesaj içeriğinde kullandığı
ifadelerin, görsellerin, tasarımların ve sair unsurların üçüncü
şahısların marka haklarını, fikri ve sınai haklarını, telif haklarını ihlal etmediğini,
kullandığı içeriklerin özgün olduğunu veya 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri
Kanunu uyarınca lisans/ruhsat sözleşmesi kullanım hakkını aldığını veya aynı Kanun’un
52. maddesine uygun olarak mali hakların devri sözleşmesi ile hakları devraldığını,
hakların ihlali iddiasıyla açılacak davalarda ve yapılacak taleplerde SendMail’in
aktif husumet ehliyetinin bulunmadığını, davanın ve talebin tek muhatabnın kendisi olduğunu,
dava veya talep neticesinde SendMail’in bir zarara uğraması durumunda SendMail’in bu
zararlarını ilk tapete tazmin edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.8 MÜŞTERİ sisteme üye olurken verdiği
bilgilerin doğru ve güncel olduğunu, bilgilerin eksik, yanlış veya güncel olmamasından
dolayı meydana gelebilecek zararlardan SendMail’in sorumlu olmadığını, SendMail
sistemine üyelik sırasında kendi belirlediği kullanıcı adını ve şifreyi koruma yükümlülüğünün
kendisine ait olduğunu ve kullanıcı adı ve şifrenin üçüncü şahıslar
tarafından ele geçirilmesi nedeniyle meydana gelebilecek zararlardan SendMail2in bir
sorumluluğunun olmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.9 MÜŞTERİ, elektronik posta
mesajlarının “phishing” adı verilen dolandırıcılık yönetiminin uygulanması
amacıyla kullanılmayacağını, elektronik postanın virüs ve sair kötü amaçlı
zararlı kodlar içermediğini, aksi takdirde doğacak zararlardan tümüyle
kendisinin sorumlu olduğunu SendMail’in bu tür dava ve taleplerden herhangi bir
sorumluluğunun olmadığını, dava veya taleper neticesinde SendMail’in zarara uğraması
durumunda SendMail’in bu zararlarını ilk talepte karşılayacağını kabul, beyan ve taahhüt
eder.
1.10 Müşteri, SendMail eğitim hizmetinin bir
kereye mahsus ücretsiz olarak verileceğini, diğer eğitimlerin ise ayrıca ücrete tabi
olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.11 SendMail hesabının iptali ile birlikte sistemde
duran MÜŞTERİ’ye ait tüm verilerin silineceğini MÜŞTERİ kabul, beyan ve
taahhüt eder. Buna elektronik posta alıcı listeleri, geçmiş ve güncel kampanya
raporları dahildir. SendMail herhangi bir sebep ya da zamandan bağımsız olarak hesabınızı tek
taraflı olarak ve derhal iptal edebilir.
Böyle bir durumda SendMail sistemi ya da ilişkili servislere MÜŞTERİ’nin bağı
kesilir ve kullanıcı adı ile şifre kullanılmaz hale gelebilir.
Böyle bir durumda SendMail sisteminde duran veriler silinebilir ve kullanılmaz hale
gelebilir. SendMail herhangi bir kişi ya da kuruma hizmet vermeyi istediği zaman ve istediği
sebeple reddedebilir.
MÜŞTERİ’nin alıcı listesi şüpheli bulunursa MÜŞTERİ’nin hesabı
durdurulur. Alıcı listesindeki üyelerin %20’den fazlasına ulaşılamaz ise MÜŞTERİ’nin
hesabı durdurulabilir. Alıcı listesindeki üyelerin %5’i üyelikten çıkmak
isterse MÜŞTERİ’nin hesabı durdurulabilir. Alıcı listesindeki üyelerin %0.3’inden
fazlası spam şikayetinde bulunursa MÜŞTERİ’nin hesabı durdurulabilir. Alıcı
listesinde çıkma ile ilgili teknik düzenlemeleri yapma ve çıkma talepleri
takip etme, sonlandırma MÜŞTERİ’nin sorumluluğunda olup bu hususla ilgili olarak
SendMail’in herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını MÜŞTERİ kabul, beyan ve taahhüt
eder.
1.12 MÜŞTERİ 6563 sayılı Kanun gerekliliklerine
uygun olarak, SendMail sistemi aracılığı ile gönderilen her mesaj için “üyelikten
ayrıl” linki veya üyelerin kendilerini elektronik posta listesinden çıkarabilmelerine
izin veren düzenlemeleri içermelidir. Aksi durumun tespiti halinde SendMail derhal MÜŞTERİ’nin
SendMail sistemini kullanmasını durdurabilir.
1.13 MÜŞTERİ, kullandığı veritabanının izin
alınmış elektronik posta adreslerinden oluştuğunu SendMail’e garanti ettiğini ve talebi
halinde SendMail’e bunu ispatlayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.14 MÜŞTERİ göndermiş olduğu HTML
tabanlı elektronik postaların bazı servis sağlayıcıları tarafından görüntülenemeyebileceğini
bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder. SendMail HTML tabanlı elektronik postaların gönderildiği
kişilerin bilgisayarlarının ya da servis sağlayıcılarının ayarlarının bunu aynen görüntülemeye
göre ayarlandığının garantisini vermemekte, bu yönde herhangi bir taahhütte
bulunmamaktadır.
1.15 SendMail zaman zaman işbu sözleşmenin hüküm
ve koşullarında değişiklikler yapabilir. Bu değişiklikler SendMail’in internet sitesinde
yayınlanmasıyla birlikte yürürlüğe girer. MÜŞTERİ internet sitesindeki güncellemeleri
takip etmek ve sözleşmenin hüküm ve koşullarındaki değişiklikleri takip etmekle yükümlü
olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.16 İşbu sözleşme ile MÜŞTERİ’ye
SendMail sistemi ile ilgili herhangi bir telif hakkı, fikri veya sınai hak verilmiş değildir. MÜŞTERİ
sadece işbu sözleşme kapsamında sistemi kullanma hakkına sahip olup bunun dışında SendMail
sistemi, kaynak kodları ve sair unsurları üzerinde herhangi bir hak iddia edemez. MÜŞTERİ,
tersine mühendislik ve sair yöntemlerle kaynak kodlarını elde etmeyeceğini, sistemi,
kaynak kodlarını ve sistem ile ilgili sair tüm materyalleri çoğaltmayacağını,
yaymayacağını, işlemeyeceğini, umuma arz etmeyeceğini, dijital iletim de dahil olmak üzere
işaret, ses ve/veya görüntü nakline yarayan araçlarla umuma iletmeyeceğini
ve yeniden iletmeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
1.17 MÜŞTERİ işbu sözleşmeyi herhangi bir
sebep göstermeden yapacağı yazılı bildirimle sona erdirebilir. Ancak böyle bir sona
erme durumunda ödemiş olduğu miktarı iade isteyemeyeceği gibi bakiye borcu varsa bu borcunu
SendMail’e ödemeden sözleşmeyi feshedemeyeceğini ve tahakkuk edebilecek ücretleri ödemek
zorunda olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
2. HİZMET BEDELLERİ VE ÜCRETLENDİRİLMESİ
MÜŞTERİ aşağıdaki tablodan seçtiği paket kapsamında ödeme yapmayı
kabul, beyan ve taahhüt eder. MÜŞTERİ, almış olduğu paketin ödemesini tam yapmış
olmak şartıyla bir alt ya da bir üst pakete SendMail’e yapacağı bir bildirimle geçebilir.
Böyle bir geçiş durumunda MÜŞTERİ, kullanmadığı krediler olduğundan
bahisle ücret iadesi veya indirim talep edemez. MÜŞTERİ, SendMail’in aşağıda
beliritlen paket türlerini ve paket fiyatlarını tek taraflı olarak değiştirebileceğini, böyle
bir değişiklik durumunda, değikliğin internet sitesinde yayınlanmasından itibaren en
geç üç gün içerisinde yazılı olarak bildirmek şartıyla sözleşmeyi
sona erdirebilir. Ancak böyle bir sona erme durumunda MÜŞTERİ
SendMail’den ücret iadesi talep etmeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
Paket Fiyatları
|
Ürün Kodu
|
Hizmet
|
Satış Fiyatı
|
{{urun.id}} |
{{urun.name}}
|
{{urun.fiyat}} $ |
Toplu mail gönderim paketlerinde yıllık fiyatlandırma yapılır.
Sipaiş edilen kredi miktarı, son sipariş tarihi itibariyle 1 yıl boyunca geçerlidir.
Son sipariş tarihi üzerinden 1 yıl geçtikten sonra kalan kredi miktarı hesabınıza aktarılmaz.
Toplu mail gönderim paneli eğitimi ilk satın alımlarda ücretsiz olarak verilmektedir.
USD kuru olarak satış günü T.C. Merkez Bankası döviz alış kuru uygulanır.
3. SİSTEM GEREKLİLİKLERİ
SendMail’ı kullanmak için browser destekli pc, mac, tablet
kullanılabilir. İlaveten en az 512 KB/s hızında bir internet bağlantısı yeterlidir.. SendMail
Macintosh, Unix veya diğer platformlarda sınırlı bir biçimde işleyebilir ancak yine de
Windows harici ortamlarda verimlilik garantisi yoktur. Yine SendMail İnternet Explorer, Chrome,
Firefox web tarayıcısı olmayan bir ortamda sınırlı bir biçimde çalışır ve
yine bu konuda diğer tarayıcılarla (Netscape Navigator gibi) tam verimlilik garantisi
vermez.
4. MUHTELİF HÜKÜMLER
4.1 İşbu sözleşmenin herhangi bir
şartı uygulanamaz veya geçersiz olarak kabul edilirse bu geçersizlik sözleşmenin
bütününü etkilemez ve sözleşme diğer hükümleriyle birlikte yürürlükte
kalmaya devam eder.
4.2. MÜŞTERİ işbu sözleşmenin hiçbir
şekilde SendMail ile bir ortaklık, işbirliği, acentelik, bayilik, alt işveren-üst işveren
ve sair bir hukuki ve fiili ilişki yaratmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.3. MÜŞTERİ, deprem, sel gibi doğal felaketler,
yangın, hırsızlık, sistem saldırıları, enerji kesintileri, telekomünikasyon altyapısındaki
arızalar, SendMail dışındaki çeşitli hizmet sağlayıcıların sistemlerinde meydana gelen
arızalar, grev, halk ayaklanmaları, terör eylemleri ve sair mücbir sebep veya
zorlayıcı sebep teşkil eden hallerden dolayı SendMail’in işbu sözleşme ile yükümlendiği
edimlerini yerine getirememesinden dolayı bir sorumluluğunun olmadığını, herhangi bir nam
altında SendMail’den tazminat talep edemeyeceğini, mücbir sebep veya zorlayıcı sebep
halinin meydana gelmesinden itibaren 15 (onbeş) gün içinde bu halin ortadan
kalkmaması durumunda sözleşmenin kendiliğinden sona ereceğini, ancak bu tür bir sona
erme halinde mücbir sebep veya zorlayıcı sebep halinin ortaya çıkmasına kadar
tahakkuk etmiş bulunan hizmet bedellerini, zararları ve sair bedelleri SendMail’e ödeyeceğini
kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.4. MÜŞTERİ, işbu sözleşmeden doğacak
uyuşmazlıklarda SendMail’in bilişim sistemi kayıtlarının, ticari defterlerinin ve sair tüm
kayıtlarının HMK m.193 kapsamında münhasır ve bağlayıcı delil olacağını kabul, beyan ve
taahhüt eder.
4.5. İşbu sözleşmeden doğacak
uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Anadolu Mahkemeleri ve İcra Daireleri
yetkilidir.
İşbu sözleşme MÜŞTERİ’nin “Sözleşmeyi okudum ve şartları kabul
ediyorum.” kutucuğunu işaretlediği tarih ve saatte yürürlüğe
girmiştir.